Hoe dit te doen was dus de vraag die we ons eind 2010 stelden. Het antwoord staat nu, anderhalf jaar later, in de winkel, bij De Gouden Ton. Een uniek concept in de wijnwereld, zo horen wij. We streven naar volledige transparantie ten aanzien van ons produkt, ons bedrijfje én ons leven in Zuid Afrika. Het vooretiket bestaat alleen uit een sleutelgat, zonder, zoals gewoonlijk, een merknaam. Als je door het sleutelgat kijkt zie je op de binnenkant van het achteretiket de uitnodiging om direct kontakt te zoeken met ons, de mensen achter de wijn. Via WhatsApp of Facebook. Alles kan gevraagd worden en wij beloven zo snel mogelijk een, hopen wij, relevant antwoord te geven. Liever niet `s nachts trouwens, boeren hebben hun slaap namelijk hard nodig!;-). De wijn zelf, en daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om, is trouwens heerlijk. Elegant én doordrinkbaar. Een aanrader, zeker met de temperaturen van vandaag in Nederland.
Zonder Udo Göebel was dit concept trouwens nooit op de markt gekomen. De wijnmarkt is geen gemakkelijke en zeker niet op dit moment. Hij bleef echter in het nieuwe concept geloven én bracht ons in contact met Fonger Kranenburg van Résidence Wijnen, die ja zei tegen ons concept.
Udo van blijft natuurlijk al onze andere wijnen distribueren in Nederland;
He is one of a kind !!